6 Ocak 2011 Perşembe

çok sevdim seni...


istemek başarmanın yarısı dediler hep. oysa istemek aşk için olunca direncin azalışının yarısı değil tamamıydı. bilemediler...
hırs adamı mahvederdi biliyodum. uzaktan sevmekde kötüydü, karşılıksız sevmekte. hatta ve hatta istenmemek... ne kadar gurur kırar bilirsiniz. ama her seye rağmen ayakta durabildiğime mutluyum, olmalıyım da :))
her gün öptüğüm adamın ağzı var dili yok. bir fotoğraftan başka ne beklenirdi ki zaten? kahretsin...
dolu dolu sözcükler istedim belki söyleyeyim, yapamadım. yapamam ki ben. ikiye bölünmüş gibi hissediyorum kendimi. bir yanım seninle bir yanım sensiz; bir yanım seni istiyor bir yanım 'hayır' diyor.
üzerine söyleyeceğim hiç ama hiç bir şey kalmadı. çerçevem bile boş artık. nasıl da yandın cayır cayır! acım dinmedi. daha da yapıştı yakama o kadrin ağları... dayanamadım üzülmene, dua ettim senin için. yeterrr...
bundan sonra ismini duyduğumda yine dönüp bakacağım. biliyorum. yine aklıma geleceksin bunu engelleyemiyorum. ama, artık karar verdim ben safıma çekiliyorum. ne kadra uzak o kadar iyi...
şimdi yeni bir hayat benim için. belki eskisinden de kötü. tek istediğimdi oysa yanın :( belki hala öyle, öyle de olacak!! ama susacağım artık. eskisi gibi, olmam gerektiği gibi...
yine de bil istedim, ÇOK SEVDİM SENİ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder